Mercenary… Dveře

Překonávání zámků

Pokud máte velké problémy s otevíráním zamčených dveří a skříní, možná vám přijdou vhod následující tipy:


  1. Každé „méně civilní“ dveře by měla prozkoumat osoba s vysokým Zkušenostním Levelem („Experience Level“) - u ní je nejvyšší pravděpodobnost že odhalí skrytou nástrahu či past.
  2. Pokud v sektoru skutečně nenajdete příslušný přístupový klíč či kartu a pokud se nejedná o nějaké ze dveří jejichž otevření je vázáno na nějaké questy či osoby (viz několik případů uvedených níže) - postupujte podle následujících rad:

  3. Panýlek překonání zámkuK otevření použijte osobu s vysokou dovedností Montér („Mechanical“), která má ještě navíc specializaci Zámečník („Lockpicking“) a u elektronických zámků Elektronik („Electronics“). K tomu aby se daná osoba mohla pokusit o překonání zámku musí mít Zámečnickou soupravu („Locksmith Kit“). Zámečnická soupravaPokud se oné osobě nepodaří překonat zámek na první pokus - zkoušejte to znovu a znovu dokud se dveře nepodaří otevřít a nebo dokud pracující aktér neprohlásí že ty zatracený dveře fakticky nedokáže otevřít… (Po několika neúspěšných pokusech jde otevřít většina dveří.)
    Nejlepší osoby na tuto práci jsou: Trevor, Magic, Static, Vicki, Gasket, Steroid, Maddog a Dynamo.
  4. H&K MP5KPokud máte dostatek střeliva, můžete zkusit zámek roz- či u-střelit. Je to sice hlučné a odražená kulka může někoho i trefit (obyvatele, spolubojovníka), avšak při této střelbě se rychle zlepšuje dovednost Trefování („Marksmanship“).
  5. PáčidloNa méně odolné dveře zkuste použít hrubou sílu - osobu s velikou Silou („Strength“) která použije Páčidlo („Crowbar“).
  6. Když zrovna tento silák páčidlo nemá může zkusit dveře vykopnout (pokusy rychle unavují a může se při nich dokonce i zranit, avšak trénují Sílu).
  7. Pokud se nedá zámek rozstřelit lze odolnější zámky ničit pomocí malých Kumulativní nálož Kumulativních náloží („Shaped Charge“). Ty zničí zámek a samotné dveře pak vykopnete.
  8. TNTPosledním a nejzoufalejším pokusem je použití těžkých výbušnin a LAW. (Poznámka: než na superodolné dveře bývá většinou lepší útočit na zeď vedle…)

 

Nejproblematičtější dveře: C13 / K4 / K4-P1


C13 - DRASSEN: Dveře do příručního skladu v Doreenině továrně:

Tam se dostanete jen tehdy když zabijete Doreen (když ji nejprve přátelsky přemluvíte a pak při odchodu zabijete venku tak aby to neviděly děti, získáte nejen MP5K a další věci, ale i +2% loajality ve městě).
Pokud ji nezabijete a jen přemluvíte k odchodu, pak bez použití hrubé síly dveře neotevřete (v tomto případě občas bývá přístupový klíč k nalezení v koupelně v nejbližším domě).


K4 - ORTA: Dveře do podzemí:

Dveře na západě laboratorní místnosti se vám v žádném případě nepodaří otevřít po dobrém ani po zlém. Možnosti jak se přes ně dostat jsou v podstatě tři:

  1. nejlevnější možností je dát Skipperovi, starci ze šrotoviště v Estoni (I6), nějaký malý dárek či dárky (doutníky, pornočasopis,…) za který vám na oplátku dá přístupovou kartu do podzemí v Ortě;
  2. pokud se nechcete vracet do Estoni dejte jednoduše přírodovědci Walterovi 20.000 $ za které vám dveře do podzemí otevře (pak ho klidně můžete zabít a vzít si své peníze zpět);
  3. v případě že vám není sympatický ani jeden z výše popsaných způsobů - jednoduše zničte pomocí těžkých výbušnin či LAW zeď vedle dveří a o dveře se již nestarejte…
Orta-podzemí (K4): Ernest otvírá dveře


K4 - ORTA - PODZEMÍ: Dveře do skladiště:

V západní části sklepení najděte vědce Ernesta. Pak buďto:

  1. s ním mluvte a až se mu už nebude chtít mluvit či vám naznačí že by chtěl peníze - dejte mu 20–25.000 $. Po té co vám otevře dveře do skladištní místnosti (ve které je asi 5 plně použitelných Rocket Riflí i s příslušnou municí) ho klidně zabijte a získejte tak zpět své peníze;
  2. Ernestovi jednoduše 3× vyhrožujte - a to nejlépe s vojákem který má vysokou schopnost Vedení („Leadership“) a zbraň s vysokým Hodnocením - Ernest vám ještě rád otevře sám a dobrovolně…