Jagged Alliance 2

Speciální zbraně

Plus
Průměr
Mínus
Bodné, sečné a úderné zbraně
Název Obrázek Váha [kg]   Účinek     Dosah   Čas použ. 1. použ. [+ČJ] Hluk [m] Opr. [%] Hod. [%] Cena [$] Zz
 Páčidlo 3,0 25+ 1 9 +0 0 140 4 40    
 Ocelový boxer 0,1 12+ 1 6 +0 0 100 1 20    
 Bojový nůž 0,9 18+ 4 7,5 +0 2 80 5 100    
 Mačeta 1,3 24+ 4 10 +0 2 70 6 200    
 Vrhací nůž 0,1 15+ 15 7,5 +0 2 110 4 50    
 Krvavý vrhací nůž 0,1 15+ 15 7,5 +0 2 60 3 50   N
    XX+ = Hodnota je ve výsledných výpočtech ovlivněna vlastnostmi uživatele (tzn. především jeho Sílou - „Strength“).
 
Destrukční zbraně
Typ Obrázek Váha
[kg]
Střel
[poč.]
Munice V.mun.
[kg]
Újma
[bodů]
Ochr. Dosah
výb.[m]
Ef.stř.
[m]
Čas v.
[ČJ]
Prv.v.
[+ČJ]
Hluk
[m]
Opr.
[%]
Odo.
[s/%]
Hod.
[%]
Ceny [$]
stř./zbr.
Zz
M79 -
- vrhač granátů
2,6 1
  40mm Explozivní:
  40mm Ochromující: 
  40mm Slzotvorný:
  40mm Kouřový:
1 1+25 5 4 50 18 +3 20 110 15 80 400 900  
1 1+1 50 4 200
Talon -
- podvěsný vrhač
1,3 1 1 1+0 20 3 45 12,9 +3 20 100 5 80 250 500  
1 1+0 0 3 100
LAW - M72A2 2,1 1 Protitanková raketa 80 30 7 50 18 +0 80 130 80 500  
Minomet - M224 7,7 1   Minometný granát  4,1 1+50 22 6 55 18 +0 20 120 5 100 400 1800  
    Čísla 1+X ve sloupci „Újma“ vyjadřují to že při přímém zásahu je cíl zasažen jedním bodem díky dopadu + X body díky výbuchu.
 
Specifické zbraně
Typ Obrázek Váha
[kg]
Střel
[poč.]
Munice V.mun.
[kg]
Účinek
[bodů]
Ef.stř.
[m]
Čas v.
[ČJ]
Prv.v.
[+ČJ]
Hluk
[m]
Opr.
[%]
Odo.
[s/%]
Hod.
[%]
Cena
[$]
Zz
Vzduchová pistole 1,2 1  Uspávací šipka 0,1 2 + ochromení 20 6,9 +1 0 70 15 10 500 N
Plamenomet 1,8 5  Náplň plamenometu 0,8 60 13 9 +2 40 100 15 53 N
 
 
 
V y s v ě t l i v k y
Váha - váha zbraně s prázdným zásobníkem (v kg).
Střel - počet střel v zásobníku zbraně. (Nemá význam u zbraní bodných, sečných a úderných.)
Munice - typ (ráže) munice.
V.mun. - Váha munice - munice do speciálních zbraní obvykle tvoří nezanedbatelnou část váhy zbraně.
Újma - orientační průměrné poškození. Celková způsobená škoda závisí na kvalitě ochranných prostředků u cíle, přesnosti zásahu, vzdálenosti od místa případného výbuchu atd.
Ochr. - průměrné ochromení zasaženého. Opět silně závisí na, ochranných prostředcích u cíle (např. zda má plynovou masku), přesnosti zásahu, vzdálenosti od místa případné exploze atd.
Dos.výb. - určuje rozsah oblasti výbuchu - tzn. v jaké vzdálenosti je případný subjekt ještě zasažen výbuchem.
Ef. stř. - vzdálenost efektivní střelby ze zbraně (v metrech).
Čas v. - akční body potřebné na jeden výstřel. U každé zbraně to je pouze orientační hodnota vykalkulovaná jako by s ní za ideálních podmínek střílel voják se 3. zkušenostním Levelem, s Hbitostí, Obratností a Zdravím na 85 a s Trefováním na 86.
Prv. v. - přídavné akční body které se spotřebují navíc při prvním výstřelu (z dané pozice do daného směru).
Hluk - vzdálenost na kterou je slyšitelný výstřel ze zbraně (v metrech) - tzn. vzdálenost do které na výstřel reagují protivníci.
Opr. - míra rychlosti oprav zbraně. Normální hodnota je 100%. Když je číslo nižší než 100% - opravuje lehce; když je vyšší než 100% - opravuje se obtížně.
Odo. - odolnost, životnost zbraně. Je vyjádřena průměrným počet výstřelů po kterých se technický stav zbraně zhorší o 1%. Odolnost předurčuje pravděpodobnost zaseknutí zbraně i to zda se ji (v boji) podaří opět bez opravy (pouhými pokusy o střelbu) zprovoznit.
Hod. - hodnocení zbraně. Odvíjí se od ní: 1) její prodejní cena, 2) šance že ji naleznete u těla mrtvého nepřítele (pokud je 100% a víc znamená to že ji najít nemůžete) a 3) chování nehráčských postav se kterými konverzuje voják v jehož ruce zbraň je.
Ceny - maximální obchodní cena zbraně (příp. střely/zbraně) - je uvažována při 100% technickém stavu a při hře na „normální“ obtížnost. Cena jako taková totiž závisí na obtížnosti hry, stavu zbraně, jejím ohodnocení a také na prodejci (Tony, Bobby Ray, Keith, Jake, Franz…)
Zz - zvláštnost zbraně. Zbraň s vyznačeným „O“ může být nalezena jen ve hře s aktivovanou možností „stovky zbraní“; „U“ značí unikátní zbraně které je možné nalézt jen na několika málo místech či získat jen při speciálních questech a „N“ označuje zbraně jejichž výskyt je natolik řídký že je ani nemůžete koupit ve web-shopu Bobbyho Raye.
 
  • Plamenomet je v české verzi Raptorova týmu zahrnut navíc; ve verzi anglické ho není možné bez speciálního patche (653 kb ZIP) nalézt, protože patří mezi zbraně a věci které sice byly naprogramovány, ale v konečné fázi vydání nebyly aktivovány. Bližší informace zde.
  • Všechny zbraně mají 1-2% šanci na způsobení kritického zásahu (ztráta vědomí, smrt na vnitřní krvácení).
  • 1 dílek vzdálenosti v terénu hry = 1 m.

- All images copyright Sir-tech Canada Ltd. -