Jagged Alliance 2

Pistole a revolvery

Plus
Průměr
Mínus
Pistole a revolvery
Typ Obrázek Munice
[ráže]
Střel
[poč.]
Váha
[kg]
Účinek
[bodů]
Ef.stř.
[m]
Čas v.
[ČJ]
Prv. v.
[ČJ]
Čas d.
[ČJ]
Dáv.
[st.]
Pen. d.
[-%]
Příslušenství Hluk
[m]
Opr.
[%]
Odo.
[s/%]
Hod.
[%]
Cena
[$]
Zz
Automag III 7.62mm
NATO
5 1,2 29 22 10 +1
 
72 120 15 13 1000 N
Barracuda .357 .357 Magnum 6 1,0 24 13,5 11,2 +1
66 70 24 7 300 O
Beretta 92F 9mm 15 1,1 22 12 6 +1
60 110 12 9 450 O
Beretta 93R 9mm 15 1,1 22 12 7,5 +1 11,5 5 -15
60 120 9 9 470  
Colt .45 .45 ACP 7 1,1 23 12,5 7,5 +1
69 100 15 9 400 O
Desert Eagle .357 .357 Magnum 9 1,7 24 13,5 11,2 +1
66 110 12 7 300  
Glock 17 9mm 15 0,6 21 12 6,9 +1
60 80 21 8 350  
Glock 18 9mm 15 0,6 21 12 6,9 +1 10,9 5 -15
60 90 18 9 480 O
S&W .38 Special .38 Special 6 1,1 22 13 11,2 +1
63 60 27 6 250  
 
 
 
V y s v ě t l i v k y
Munice - typ (ráže) munice.
Střel - počet střel v zásobníku zbraně. Pokud máte totožnou munici, avšak v zásobníku do jiné zbraně, můžete ji do standardního zásobníku zbraně nabitím přendat (což však v tahovém módu spotřebuje dvakrát tolik časových jednotek).
Váha - váha zbraně s prázdným zásobníkem (v kg).
Účinek - orientační průměrné poškození. Celková způsobená škoda závisí na typu munice, kvalitě ochranných prostředků u cíle, přesnosti zásahu atd.
Ef. stř. - vzdálenost efektivní střelby ze zbraně (v metrech).
Čas v. - akční body potřebné na jeden výstřel. U každé zbraně to je pouze orientační hodnota vykalkulovaná jako by s ní za ideálních podmínek střílel voják se 3. zkušenostním Levelem, s Hbitostí, Obratností a Zdravím na 85 a s Trefováním na 86.
Prv. v. - přídavné akční body které se spotřebují navíc při prvním výstřelu (z dané pozice do daného směru).
Čas d. - počet časových jednotek vyžadovaných pro dávku. Při první střelbě v dávkovém módu spotřebovávají všechny zbraně ještě 4 časové jednotky navíc (nezávisle na typu zbraně).
Dávka - počet střel v jedné dávce.
Pen. d. - penalizace zásahů při střelbě dávkou. Po zahájení střelby se původně zamířená zbraň čím dál víc „rozhazuje“ čehož důsledkem je snížení šance zásahu každé jednotlivé střely. Prakticky se počítá tak že se ve výpočtu výsledné šance zásahu od hodnoty Trefování odčítá (č.×0) pro první kulku, (č.×1) pro druhou, (č.×2) pro třetí….
Přísluš. - graficky zobrazuje připojitelná přídavná zařízení (snímatelná i nesnímatelná), která lze ke zbrani připojit. (POZOR: najednou lze připojit maximálně 4 přídavná zařízení, přičemž se vzájemně vylučují Talon a Nožičky…).
Hluk - vzdálenost na kterou je slyšitelný výstřel ze zbraně (v metrech) - tzn. vzdálenost do které na výstřel reagují protivníci.
Opr. - míra rychlosti oprav zbraně. Normální hodnota je 100%. Když je číslo nižší než 100% - opravuje lehce; když je vyšší než 100% - opravuje se obtížně.
Odo. - odolnost, životnost zbraně. Je vyjádřena průměrným počet výstřelů po kterých se technický stav zbraně zhorší o 1%. Odolnost předurčuje pravděpodobnost zaseknutí zbraně i to zda se ji (v boji) podaří opět bez opravy (pouhými pokusy o střelbu) zprovoznit.
Hod. - hodnocení zbraně. Odvíjí se od ní: 1) její prodejní cena, 2) šance že ji naleznete u těla mrtvého nepřítele (pokud je 100% a víc znamená to že ji najít nemůžete) a 3) chování nehráčských postav se kterými konverzuje voják v jehož ruce zbraň je.
Cena - maximální obchodní cena zbraně (ve 100% stavu a při hře na „normální“ obtížnost). Cena jako taková závisí na obtížnosti hry, stavu zbraně, jejím ohodnocení a také na prodejci (Tony, Bobby Ray, Keith, Jake, Franz…)
Zz - zvláštnost zbraně. Zbraň s vyznačeným „O“ může být nalezena jen ve hře s aktivovanou možností „stovky zbraní“; „U“ značí unikátní zbraně které je možné nalézt jen na několika málo místech či získat jen při speciálních questech a „N“ označuje zbraně jejichž výskyt je natolik řídký že je ani nemůžete koupit ve web-shopu Bobbyho Raye.
 
  • Pistole a relolvery jsou málo výkonné a mají malý dostřel; jejich výhodou však je že na většinu z nich lze připojit Tlumič („Silencer“) a navíc když má voják tyto zbraně v rukou dvě tak z nich může střílet najednou z obou rukou současně.
  • Všechny zbraně mají 1-2% šanci na způsobení kritického zásahu (ztráta vědomí, smrt na vnitřní krvácení).
  • 1 dílek vzdálenosti v terénu hry = 1 m.

- All images copyright Sir-tech Canada Ltd. -