Jagged Alliance 2

Automatické pušky, samopaly a lehké kulomety

Plus
Průměr
Mínus
Malé samopaly
Typ Obrázek Munice
[ráže]
Střel
[poč.]
Váha
[kg]
Účinek
[bodů]
Ef.stř.
[m]
Č.vý.
[ČJ]
Prv.v.
[ČJ]
Č.d.
[ČJ]
Dáv.
[st.]
Pe.d.
[-%]
Příslušenství Hluk
[m]
Opr.
[%]
Odo.
[s/%]
Hod.
[%]
Cena
[$]
Zz
AKSU-74 5.45mm 30 3,9 26 20 5,3 +2 9,3 4 -8
 
75 110 9 21 1180 O
Colt Commando 5.56mm 30 2,6 29 20 6 +2 10 4 -8
 
75 110 15 23 1330  
FN P90 5.7mm 50 2,8 30 22,5 6 +2 10 5 -8
  
75 140 9 42 2750 N
H&K MP53 5.56mm 30 3,1 25 20 7,5 +2 11,5 3 -8
   
75 110 12 15 770 O
H&K MP5K 9mm 30 2,1 23 20 6 +1 10 5 -8
  
75 100 12 17 980  
MAC-10 .45 ACP 30 2,8 27 20 6,9 +2 10,9 5 -8
  
75 110 9 20 1170  
Thompson M1A1 .45 ACP 30 4,8 24 20 9 +2 13 4 -8
  
75 130 24 14 700 O
Type 85 7.62mm WP 30 1,9 23 20 9 +1 13 4 -11
  
75 80 3 12 620 O
 
Útočné pušky a samopaly
Typ Obrázek Munice
[ráže]
Střel
[poč.]
Váha
[kg]
Účinek
[bodů]
Ef.stř.
[m]
Č.vý.
[ČJ]
Prv.v.
[ČJ]
Č.d.
[ČJ]
Dáv.
[st.]
Pe.d.
[-%]
Příslušenství Hluk
[m]
Opr.
[%]
Odo.
[s/%]
Hod.
[%]
Cena
[$]
Zz
AK-74 5.45mm 30 3,6 28 35 5,3 +2 9,3 3 -8
77 120 12 30 1830 O
AKM 7.62mm
WP
30 4,3 29 25 5,3 +2 9,3 3 -11
77 80 21 25 1450 O
Auto Rocket Rifle Rockets 5 4,0 50 60 7,5 +2 11,5 5 -10 (zabud. laserový zaměřovač) 80 150 15 97 10000 U
C-7/M16A2 5.56mm 30 3,6 30 40 6 +2 10 5 -8
77 110 12 41 2680  
FA-MAS 5.56mm 30 3,6 30 25 5,3 +2 9,3 5 -8
77 120 9 32 1970 O
FN-FAL 7.62mm
NATO
20 4,3 32 42,5 5,3 +2 9,3 3 -11
80 110 15 41 2680  
H&K G3A3 7.62mm
NATO
20 4,4 31 30 6,9 +2 10,9 3 -11
80 110 18 26 1570 O
H&K G11 4.7mm 50 3,8 27 25 6,9 +2 8 3 -0
 
80 140 24 40 2530 N
H&K G41 5.56mm 30 4,1 29 30 6,9 +2 10,9 4 -8
77 110 18 27 1620  
M-14 7.62mm
NATO
20 2,9 33 33 6,9 +2 10,9 4 -11
80 110 18 33 2120  
Steyr AUG 5.56mm 30 3,6 30 50 6,9 +2 10,9 3 -8
77 120 18 38 2380 O
 
Lehké kulomety
Typ Obrázek Munice
[ráže]
Střel
[poč.]
Váha
[kg]
Účinek
[bodů]
Ef.stř.
[m]
Čas v.
[ČJ]
Prv.v.
[ČJ]
Čas d.
[ČJ]
Dáv.
[st.]
Pe.d.
[-%]
Příslušenství Hluk
[m]
Opr.
[%]
Odo.
[s/%]
Hod.
[%]
Cena
[$]
Zz
FN Minimi  5.56mm 30 6,8 28 50 6,9 +3 10,9 6 -5
82 120 12 48 3100  
H&K 21 7.62mm
NATO
20 9,3 32 50 6,9 +3 10,9 5 -7
82 90 21 52 3420 O
RPK-74 5.45mm 30 4,8 30 50 6,9 +2 10,9 5 -5
82 120 12 49 3180 O
 
 
 
V y s v ě t l i v k y
Munice - typ (ráže) munice.
Střel - počet střel v zásobníku zbraně. Pokud máte totožnou munici, avšak v zásobníku do jiné zbraně, můžete ji do standardního zásobníku zbraně nabitím přendat (což však v tahovém módu spotřebuje dvakrát tolik časových jednotek).
Váha - váha zbraně s prázdným zásobníkem (v kg).
Účinek - orientační průměrné poškození. Celková způsobená škoda závisí na typu munice, kvalitě ochranných prostředků u cíle, přesnosti zásahu atd.
Ef. stř. - vzdálenost efektivní střelby ze zbraně (v metrech).
Čas v. - akční body potřebné na jeden výstřel. U každé zbraně to je pouze orientační hodnota vykalkulovaná jako by s ní za ideálních podmínek střílel voják se 3. zkušenostním Levelem, s Hbitostí, Obratností a Zdravím na 85 a s Trefováním na 86.
Prv. v. - přídavné akční body které se spotřebují navíc při prvním výstřelu (z dané pozice do daného směru).
Čas d. - počet časových jednotek vyžadovaných pro dávku. Při první střelbě v dávkovém módu spotřebovávají všechny zbraně ještě 4 časové jednotky navíc (nezávisle na typu zbraně).
Dávka - počet střel v jedné dávce.
Pe. d. - penalizace zásahů při střelbě dávkou. Po zahájení střelby se původně zamířená zbraň čím dál víc „rozhazuje“ čehož důsledkem je snížení šance zásahu každé jednotlivé střely. Prakticky se počítá tak že se ve výpočtu výsledné šance zásahu od hodnoty Trefování odčítá (č.×0) pro první kulku, (č.×1) pro druhou, (č.×2) pro třetí….
Přísluš. - graficky zobrazuje připojitelná přídavná zařízení (snímatelná i nesnímatelná), která lze ke zbrani připojit. (POZOR: najednou lze připojit maximálně 4 přídavná zařízení, přičemž se vzájemně vylučují Talon a Nožičky…).
Hluk - vzdálenost na kterou je slyšitelný výstřel ze zbraně (v metrech) - tzn. vzdálenost do které na výstřel reagují protivníci.
Opr. - míra rychlosti oprav zbraně. Normální hodnota je 100%. Když je číslo nižší než 100% - opravuje lehce; když je vyšší než 100% - opravuje se obtížně.
Odo. - odolnost, životnost zbraně. Je vyjádřena průměrným počet výstřelů po kterých se technický stav zbraně zhorší o 1%. Odolnost předurčuje pravděpodobnost zaseknutí zbraně i to zda se ji (v boji) podaří opět bez opravy (pouhými pokusy o střelbu) zprovoznit.
Hod. - hodnocení zbraně. Odvíjí se od ní: 1) její prodejní cena, 2) šance že ji naleznete u těla mrtvého nepřítele (pokud je 100% a víc znamená to že ji najít nemůžete) a 3) chování nehráčských postav se kterými konverzuje voják v jehož ruce zbraň je.
Cena - maximální obchodní cena zbraně (ve 100% stavu a při hře na „normální“ obtížnost). Cena jako taková závisí na obtížnosti hry, stavu zbraně, jejím ohodnocení a také na prodejci (Tony, Bobby Ray, Keith, Jake, Franz…)
Zz - zvláštnost zbraně. Zbraň s vyznačeným „O“ může být nalezena jen ve hře s aktivovanou možností „stovky zbraní“; „U“ značí unikátní zbraně které je možné nalézt jen na několika málo místech či získat jen při speciálních questech a „N“ označuje zbraně jejichž výskyt je natolik řídký že je ani nemůžete koupit ve web-shopu Bobbyho Raye.
 
  • Malé samopaly (MP5K, MAC-10, FN P90) jsou při výstřelech v módu jednotlivé střelby při kalkulaci zásahu penalizovány odečtením - 5 bodů od Trefování („Marksmanship“). Jejich výhodou však je že když má voják tyto samopaly dva tak z nich může střílet najednou z obou rukou současně.
  • Všechny zbraně mají 1-2% šanci na způsobení kritického zásahu (ztráta vědomí, smrt na vnitřní krvácení).
  • 1 dílek vzdálenosti v terénu hry = 1 m.

- All images copyright Sir-tech Canada Ltd. -